Assortiment
Klantenservice
Informatie
- Home /
Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Bestellen en betalen
ACCOUNT AANMAKEN
BESTELLING PLAATSEN
ORDERBEVESTIGING PER MAIL
BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN
PER TELEFOON OF E-MAIL BESTELLEN
BETALING IS NIET GOED GELUKT
Voor het bestellen van onze artikelen is het nodig dat u eerst een account aanmaakt.
BESTELLING PLAATSEN
Geef het aantal in en klik op de knop 'bestellen'. Klik vervolgens op de button 'ga naar winkelwagen' om te betalen. Na deze actie komt u op de betalingspagina. Als laatste controleer je de gegevens en bevestig je de betaling.
ORDERBEVESTIGING PER MAIL
Na afronding van de betaling, volgt een bevestiging in het scherm van de webshop. Per mail ontvangt u vervolgens ter bevestiging de factuur, welke reeds betaald is tenzij u gekozen hebt voor de betaalmethode 'vooraf overmaken'. Mocht u deze mail met factuur niet hebben ontvangen en zeker willen zijn of de bestelling is binnengekomen, stuur dan een e-mail naar de klantenservice met het verzoek voor extra bevestiging.
BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij contact op te nemen met de klantenservice Dit kunt u het beste doen via het contactformulier of stuur een reply van de ontvangen orderbevestiging.
PER TELEFOON OF E-MAIL BESTELLEN
Helaas kunnen producten alleen via deze shop besteld worden. Wij kunnen u wel telefonisch of per mail adviseren maar in verband met onze voorraadsystemen en automatische verwerking helaas geen bestellingen buiten het webshopsysteem aannemen.
VEILIG BETALEN BIJ ELISENSE
De prijzen getoond in de webwinkel zijn altijd inclusief 21% btw. Alle transacties worden via een veilige SSL-verbinding uitgevoerd. Tijdens het bestelproces kunt u een selectie maken uit de volgende betaalopties:
Betaalwijze | Betaalkosten |
IDEAL | Gratis |
KBC/CBC Paymen Button | Gratis |
Bancontact | Gratis |
Belfius Direct Net | Gratis |
SOFORT Banking | Gratis |
Pinnen (in de winkel) | Gratis |
BETALING IS NIET GOED GELUKT
Het bestelproces (bijvoorbeeld iDEAL) van de order is dan waarschijnlijk niet succesvol afgerond. Je hebt wel de reguliere orderbevestiging ontvangen. Vaak is de order niet juist afgerond door een storing bij de bank met het IDEAL systeem. Mocht er iets niet goed zijn gaan, stuur dan een email naar de klantenservice